I'M BacK ~

Setelah sekian lama menyepi, aku kini kembali untuk mengisi ruangang blog ini. Bukan menyepi kerana malas mahu update, tapi masa yang mengizin...

Selamat Tahun Baru 2011. Aku harap dapat meningkatkan prestasi ke tahap yang lebih baik dari tahun lalu. Banyak kenangan aku di tahun 2010 lalu,tahun penuh cabaran, dugaan dan juga kegembiraan. terselit juga kisah-kisah sedih tapi itu aku jadikan pengajaran untuk masa hadapan..

Penghujung 2010 aku raikan dengan keluar bersama orang tersayang, meronda bandaraya Kota Kinabalu. Penutupan 2010 aku dengan si dia pergi ke Tjg. Aru beach. Mula-mula tu di tengah-tengah bandar,tapi malam tu memang sesak dengan kereta..jalan jadi jamm pula.nasib baiklah di Tjg. Aru tu ada juga bunga api,dpt juga aku tengok.

Aku menanam azam baru tahun ni..azam aku..biarlah aku jer yang tahu..tapi kearah positif utk pembangunan diri jg

SELAMAT TINGGAL 2010.....
SELAMAT DATANG 2011..........

Comments

Popular Posts