Jalan-Jalan Cari Makan season 54

Pergghh punya sakit perut aku tadi, kruk krek kruk krek bunyinya. Sekali datang dengan gastrik dalam 1 pakej..jadi, aku dan si dia mengambil keputusan untuk keluar jalan-jalan cari makan musim ke 54 (ntah apa yg aku mencarut Nie)

Langkah dimulakan dengan bergerak menggunakan kereta 2wd berkapasiti 1.3 liter dari keluaran perodua myvi..juga dikenali sebagai BEAUTIFUL PUTIH, pergi ke karamunsing capital..sasaran malam ni di kedai makan ala Vietnam (HALAL)..jenis makanan?dah kedai Vietnam,makanan orang Vietnam lorr

aku pun meng'oder' Steam Chicken Rice dan secawan milo panas..memang sesuai dengan cuaca dingin selepas hujan..Si Dia pula meng 'oder' mee entah apa namanya tu (lantak jer asalkan sedap)


nampak sedap?kalau mahu,g jer kedai tu


tengok tuh..berabis dorang hehehe



Actually, nie nasi ayam yang aku oder...tengok keadaan pun dah tahu kan


Lepas jer makan, we all pergi kompleks Karamunsing untuk membeli sedikit barang di Pasaraya GIANT (patutlah Nobita tak pernah datang Malaysia). Karamunsing ni ada sedikit perbezaan, setiap hari isnin malam selasa, mesti tutup kedai awal...

Di manakah Joe Jambul???


lagi kedai yang tutup


Zombieland..pastikan bawa shotgun setiap masa

dah beli barang, lepas tu balik rumah lah..nak tengok tv pula..



Comments

Popular Posts